بسمه تعالی 

آموزشگاه زبان انگلیسی شکوه کرمان و مؤسسه زبان تخصصی شکوفه گستر کرمان به عنوان ارائه دهنده کلیه خدمات آموزشی لازم در زمینه های برگزاری کلاس های آموزش زبان انگلیسی در سطوح مختلف و آزمون های داخلی و بین المللی با هدف بکارگیری جدیدترین متدهای آموزشی درجهت ایجاد هویت و محیطی مطلوب برای متقاضیان در کلیه سطوح با کمک کارشناسان متخصص، مجریان و مدرسان ماهر، مجرب، متعهد و آگاه خود فعالیت می نماید. این سازمان بهره گیری از دیدگاه توسعه پایدار و بهبود مستمر را همواره در تمامی فرآیندهای کاری خود یک ارزش و فرهنگ جاری و بالنده تلقی نموده و بدین گونه با فعالیت های علمی و تحقیقاتی به ویژه با استفاده از متدها و روش های تحقیقاتی به روز دنیا، خدمات منحصر بفرد و کاربری را در اختیار زبان آموزان قرار می دهد.

در این راستا پیاده سازی و بکارگیری نظام مدیریت کیفیت، آموزشی را بر پایه آخرین ویرایش این استانداردهای بین المللی ISO 10015:1999, ISO 9001:2008IWA2:2007ضرورتی غیرقابل اجتناب برا ی تحقق تعهدات زیر می داند:

1- تأکید بر کیفیت ارائه خدمات آموزشی به عنوان عامل افزایش توان رقابتی و اعتلای فرهنگ زبان آموزی و توسعه آموزش زبان انگلیسی با رعایت سلامت و صداقت کاری.

2-توسعه افق فعالیت های سازمان بوسیله جلب اعتماد و رضایت زبان آموزان با سرلوحه قرار دادن اصل پاسخگویی، توجه به مسئولیت های اجتماعی، رقابت سالم و قاعده برنده- برنده به عنوان اصلی ترین معیار تعامل با همه ذینفعان.

3-تلاش در راه بهبود هر چه بیشتر فرآیندها و در نهایت ارتقاء هر چه بیشتر سطح کیفی و علمی ارائه خدمات به عنوان سازمانی یادگیرنده، استراتژی محور و مبتنی بر فن آوری اطلاعات ضمن پایش تحولات روز دنیا، استفاده از آمار، اطلاعات و ابزارهای تجزیه و تحلیل آماری و بهره مندی از تجربیات موفق و ناموفق.

4-اعتقاد به کار گروهی و توجه به بهره وری ضمن رعایت اصول و حریم اخلاقی و اولویت در راستای انجام کارها به طور کامل و به بهترین شکل ممکن.

5- توجه به نیروی انسانی به عنوان مهم ترین سرمایه و عامل کسب و کار و اهتمام به شایستگی در زمان گزینش، آموزش، به کارگیری و واگذاری مسئولیت و مراقبت از بهداشت روانی کارکنان، بها دادن به فکر و خلاقیت افراد و مشارکت در تصمیم گیری ها جهت ایجاد انگیزش هر چه بیشتر در کارکنان .

6-تأکید بر استفاده از پیشرفته ترین امکانات سخت افزاری و نرم افزاری، متخصص ترین و حرفه ای ترین نیروها و به روزترین رویه های کاری به عنوان شالوده شکل گیری و توسعه سازمان.

در نهایت ما معتقدیم بقای سازمان در رضایتمندی زبان آموزان بوده و تحقق این مهم در گرو برآورده سازی الزامات و خواسته های زبان آموزان می باشد.

 

  مهندس شهرام شهبازخانی                        

مدیر آموزشگاه و موسسه